You are currently viewing סיכום היום הראשון ופריוויו ליום השני של שלב הבתים השני במונדובסקט! / דור בלוך

סיכום היום הראשון ופריוויו ליום השני של שלב הבתים השני במונדובסקט! / דור בלוך

אז NBA זה לא, והפורמט הוא מוזר כמו שרק פרנסי פיב"א מסוגלים להמציא (אלוהים שיתנו כבר לאמריקאים לנהל את כל הספורט וגמרנו, מה זה השטויות הלאה), אבל המונדובסקאט בתצורתו של 32 נבחרות הוא טורניר מרתק שנותן חלון ראווה והזדמנות לשחקנים ונבחרות שלא קיבלו הזדמנות כזאת בעבר, והכדורסל ירוויח מכך, הארגון נפלא, וכאשר נגיע לשלבים המאוחרים אפשר לצפות שכבר הרמה תעלה, כאשר ההברזה רבתי בנבחרת ארה"ב סידרה לנו טורניר תחרותי ושווה כוחות שבו אפשר לדמיין 5 או 6 נבחרות זוכות בסופו של דבר בזהב.

אז נתחיל עם סקירת משחקי היום הראשון של הסיבוב השני, וברשותכם נתעלם ממשחקי הדירוג על מקומות 17-32. רק לשם התזכורת, 16 הקבוצות שסיימו במקומות הראשונים בבתים הראשונים המשיכו לשלב הבתים השני וגררו איתן את התוצאות מהסיבוב הראשון.

בית I:

פולין 79 (0-4) – רוסיה 74 (4-2):

ניצחון חשוב לפולנים במשחק שבו דווקא הרוסים פתחו טוב יותר והובילו 16-22 ברבע הראשון כאשר ההתקפה הפולנית התקשתה מאוד, המשחק התאזן כשהרוסים שומרים על יתרון קטן אבל ברבע הרביעי היו אלה הפולנים שנטלו את היוזמה, קלעו 26 נקודות ברבע במשחק שככלל שוחק בסקור נמוך, והשיגו את הניצחון. לפעמים המשחק מוכרע על קו העונשין וזה היה אחד מאותם המקרים. הפולנים קלעו 35 מ-38 נפלא מהקו בעוד הרוסים מסיימים עם 13 מ-19 בלבד.

חוסר היכולת שלהם ללכת לקו והאחוזים הנמוכים שלהם כשכבר הגיעו לשם היו סיבה מרכזית להפסד במשחק בו שתי הקבוצות קלעו רע מאוד מהשדה.

אדם ווז'ינסקי סיים עם 18 נקודות כולל 9 מ-10 מהקו ופוניטקה מקובאן הוסיף 14 וגם 9 ריבאונדים. עבור הרוסים קולגין סיים עם 21, ביום חלש במיוחד של ויטלי פרידזון שסיים עם 0 מ-3 מחוץ לקשת ו-6 נקודות בלבד.

ארגנטינה 87 (0-4) – ונצואלה 67 (4-2):

ונצואלה הפתיעה בכך שהגיעה לשלב הזה, ו-25 נקודות בלבד שקלעה במחצית הראשונה הבהירה שהיא אכן לא שייכת אליו אלמלא השיטה המוזרה של פיב"א.

ארגנטינה שלטה במשחק לכל אורכו, ולא התקשתה לנצח את יריבתה ליבשת. דניאל דק מריאל מדריד קלע 25 ב-27 דקות למנצחים, לואיס סקולה הוותיק הוסיף 15. מייקל קררה המשחק במקסיקו היה היחיד שבלט בשורות הונצואלינים כשקלע 19 נקודות ב-19 דקות.

בית J:

סרביה 90 (0-4) – פורטו ריקו 47 (4-2):

כשהנבחרת שהכי הרשימה עד כה פגשה את הנבחרת הכי פחות מרשימה מבין כל אלה שעלו ככה זה נראה, והסרבים לא שיתפו אף שחקן מעל 21 דקות בעוד אחד מאותם המשחקים שלא מוסיפים כבוד לאליפות.

בייליצה קלע 18 למנצחים ובובאן מריאנוביץ' הוסיף 16, במשחק שבו הסרבים קלעו ב-75% ל-2. בצד השני, דוד הוארטס קלע 11 למפסידים שזרקו 2 מ-24 לשלוש.

ספרד 67 (0-4)– איטליה 60 (4-2):

שאיפות העליה של איטליה ספגו מכה קשה עם ההפסד הזה במשחק שהיה בר ניצחון עבורם. איטליה עם משחק קבוצתי נאה עלתה ל-5-15 בפתיחת המשחק. הספרדים חזרו באופן כמעט מיידי והתפתח משחק צמוד ומתוח שלא התעלה לרמה גבוהה, בוודאי בצד ההתקפי.

הרננגומז הוביל את המנצחים עם 16, ריקי רוביו הוסיף 15, מארק גאסול היה איום ונורא עם 2 בלבד ב-1 מ-6 מהשדה. בצד השני האיטלקים יבכו על ערב נוראי של בלינלי שסיים עם 0 מ-6 משלוש ו-3 מ-16 מהשדה. למעשה, היחיד שפגע בצד ההתקפי אצל האיטלקים היה גלינרי עם 15 באחוזים טובים ודטומה עם 12 שכאמור לא הספיקו.

ולמשחקי שבת:

בית K:

ברזיל (0-3) – צ'כיה (1-2) (11:30):

ננו גינצבורג עשה כבר מעל ומעבר כשהדהים את הטורקים שכמעט וניצחו את האמריקאים על מנת להגיע לשלב הזה, אבל הצ'כים שלו יקוו להמשיך להפתיע הפעם מול הברזילאים שעשו שלב ראשון מרשים כשהם, כמו האוסטרלים, נשענים על וטרנים, וגוברים על מונטנגרו, יוון וניו זילנד.

אולי ההבדל הגדול בין הקבוצות הוא התרומה מהספסל. בעוד הברזילאים נהנים מ-46 נקודות מהמחליפים, הצ'כים נשענים בכבדות על סטורינסקי המצוין, ומקבלים תרומה של 25 נקודות בלבד מהמחליפים.

ארה"ב (0-3) – יוון (1-2) (15:30):

אחרי שנחלצה מכמעט הפסד מול הטורקים, האמריקאים פרקו את העצבים על היפנים האומללים, וכעת עומדת מולם יוון, שבעצמה כשלה במשחק צמוד כשהפסידה לברזילאים במשחק בו הובילה לאורך רוב המשחק. זה יהיה המשחק המרכזי של היום ויהיה מעניין לראות כיצד היוונים שמאוד לא הרשימו עד כה בטורניר, ישתמשו במי שהוא לטעמי השחקן הטוב ביותר שהגיע לטורניר הזה, ומנגד מה מכין לו פופוביץ' והשחקנים שלו.

יוון סובלת מבעיה דומה לזו ממנה סובלת מילווקי – בגלל שכרגע יאניס אינו איום בקליעה, סגירת החדירה שלו הופכת אותו להרבה פחות מאיים. גרוע מכך – ליוון אין קלעים יציבים מסביבו כך שגם הניסיון לשים אותו ב-5 לא מבטיח בהכרח הצלחה כי ניתן להשתמש בפתרון הדאבל טים.

האמריקאים ימשיכו לחפש את האלפא-דוג והזהות של הנבחרת סגל ג' שלהם שהגיעה למונדובסקאט ואנחנו נמשיך לנסות להבין האם הנבחרת הזאת היא באמת האנדרדוג שמדברים עליו, או שטייטום וחבריו הם עדיין הקבוצה לנצח.

בית L:

אוסטרליה (0-3) – הרפובליקה הדומיניקנית (1-2) (11:00):

אוסטרליה מסתמנת כאחת מהמועמדות לזכייה בטורניר הזה. אחרי ניצחון בהכנה על ארה"ב, היא שמרה על מאזן מושלם בשלב הראשון כולל ניצחון יוקרתי על ליטא. האוסטרלים קלעו 92 נקודות למשחק לעומת 69 בלבד של הדומיניקנים. עם שורה של וטרנים מה-NBA כמו מילס, דלבדובה ובוגוט, האוסטרלים לא אמורים להתקשות מול הדומיניקנים שגברו על גרמניה וירדן והובסו על ידי צרפת על מנת להגיע לשלב הזה.

צרפת (0-3) – ליטא (1-2) (15:00):

אחרי ניצחון קשה על גרמניה, הצרפתים פירקו את ירדן והרפובליקה הדומיניקנית כדי לעלות עם מאזן מושלם לשלב השני, בעוד המאזן המושלם נמנע מהליטאים עם הפסד לאוסטרליה לאחר ניצחונות על קנדה וסנגל. לכאורה, צרפת מגיעה כפייבוריטית, אבל לטעמי ליטא עוד לא הראתה את כל מה שיש לה ואם סבוניס ו-ולנצ'יונס יגיעו ביכולת שמצפים מהם בבית, צפוי לנו משחק צמוד ומרתק כאשר מבחינת הליטאים זה ממש משחק של להיות או לחדול.

Subscribe
Notify of
129 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פאקו
Admin
4 years ago

תודה דור. משחק מסקרן מאד בין ארה"ב ליוון.
ואמן ואמן על המשפט הראשון שלך. פשוט לא להאמין איך פיב"א ממשיכה לחזור על השטויות האלה בלי לתקן. ועכשיו גם משחקי הדירוג המטומטמים האלו, שקובעים אם נבחרת תסיים במקום ה-18 או ה-26.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

בפורמט הדפוק הזה עוד תיכף נקבל יומיים של משחקים חסרי משמעות.

Berch
4 years ago

אחלה סקירה לקפה של הבוקר
תודה גדולה
🙂

אשך טמיר המקורי

תודה רבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תודה אשף

רועי ויינברג
Admin

תודה דור. ארה"ב-יוון יופי של משחק. מעניין איך האמריקאים ישמרו על יאניס: הייתי רוצה לראות את סמארט או וויט מקבלים עליו דקות.

asaf
4 years ago

גם צרפת -ליטא , באסה שהם די חופפים בזמן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

דור
מה טייטום עשה בטורניר עד כה שמצדיק בכלל שתכתוב טייטום וחבריו?
תן לי משחק אחד בו הוא הראה ששווה בכלל להזכיר כאילו הוא מין מנהיג כזה.
עם כבר אז קמבה או בראון וחבריו.
לא טייטום ולא מיטצל סיפקו עד כה משחקים שייזכרו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הצ'חונים עושים מהברזיליאנים קוסקוס
עונש על שריפת האמזונס.
השריפות האלה לא מעניינות לא נהנתניהו ולא את טראמפ
🙁

Niro
Niro
4 years ago

איך הצלחת לדחוף את נתניהו לכאן? אובסס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Niro

אתה עוד רוצה הסבר אחרי איך ששיבח את הנשיא הברזילאי?
אני כל הזמן מנסה לשכנע את עצמי לעזוב הכל פה ולטוס לברזיל לנסות להילחם שם בשריפה המכוונת הזו.
הם הורגים את הריאות היבשתיות וישארו רק הריאות הימיות ובעיקר הפיטופלנקטון. אתה קולט בכלל איך זה ישפיע על האטמוספירה של הילדים והנכדים שלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק אני מבין אותך אבל אנחנו בורים ותכלס מה אכפת לנו מה יהיה אחרי הנכדים והנינים? כסף קונה הכל. גם פה פעם היה ירוק היום הכל ביניינים. הגיעו גם הקבלנים לאמזונס או מה קורה שם?
אני מבין אתה ביולוג ומבין את חשיבות הטבע אבל ראשי ממשלה רוצים כסף וכוח הטבע מעניין להם אתה יודע את מה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לזה בעצם התכוונתי ולכן שירבבתי את שמו של הנהנתן.
האמת היא שזכותו להיות נהנתן כמו שזכותי לקרוא למי שמעשן סיגרים ושמפניות וורודות בעשרות או מאות אלפי שקלים שהוא מקבל מחברים נהנתן. זה לא שהוא ראש ממשלה רע רק שאני מצפה ממנהיג שיהיה קצת יותר צנוע (בגין, גולדה ועוד בודדים) בחייו הפרטיים אבל אין לי זכות להגיד לו מה לעשות.

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago

דוק, כבר מעל 80 שנה שורפים את האמאזונאס, עכשיו יש יותר מידע זה הכל. וכן בולסונארו מנייאק בן זונה מושחט בול כמו החברים הנהנתנים שלו. רוצה לעזור תפסיק לצרוך מוצרים מחברות שנהנות מהפגיעה באמאזונאס. אנחנו נמצאים בעולם שנשלט על ידי שמעונים למיניהם, אגו מאנייקים בורים ורודפי בצע. אין לילדים ולנכדים שלנו כל סיכוי נגד הטמטום הקפיטליסטי הזה. רוצה לעזור תשתול עצים, תפחית צריכה תעלה במחיזור ובעיקר תחנך את האומה השימעונית. בתור מי שעזב את ישראל לפני עשרים שנה אני יכול להגיד בוודאות שאתם מדינה מטונפת, ומפגרת. תתחילו לדאוג לסביבה שלכם קודם כל, ואז תטיפו מטסר לאחרים. אוף איזה עתיד קודר, ואנחנו בכלל בהופס.

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago
Reply to  Niro

אמור לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה…. כל מי שמכבד את הסביבה שונא את בולסונארו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כיף לצפות בקבוצה של נאנו עושה הכל נכון ולמרות פציעה של שחקן שנראית זהה לחלוטין לזו שהיתה לוואי בספרס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תענוג
כמעט 30 הפרש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וננו נראה כל הזמן הזה כאילו יש לו צרבת או עצירות 🙂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

1. אם יוון מנצחת את ארצות הברית הבית מתאזן לגמרי, אבל לרוע מזלם הייתה כבר את טורקיה להדליק את נורות האזהרה אצל האמריקאים. היוונים
לא נראו טוב באליפות למעט מול מונטנגרו (שהפסידו לכולן בבית המוקדם), ככה שאני מאוד אופתע אם הם יצליחו לנצח את האמריקאים.

2. אגב, ונצואלה עלתה כי סין המארחת הוגדרה כראש בית, מה שנתן לפולין להיכנס לטופ 8, לא בגלל השיטה המוזרה. האם צריך להגדיר מארחות כראש בית זו כבר שאלה אחרת.

3. הניצחון של צ'כיה חצי העלה אותם לשלב הבא. אם האמריקאים מנצחים היום אז הם ישחקו מול יוון בסיבוב הבא כשליוונים אין על מה לשחק, ורק במקרה של הפסד וניצחון ברזילאי על ארצות הברית הם יודחו. אם היונים מנצחים היום אז המשחק הבא יהיה מול יוון יהיה על מלחמה על הסיבוב הבא.

NFS
NFS
4 years ago

היוונים אכלו אותה על ההפסד לברזיל.
קשה לי להאמין שינצחו אותם את האמריקקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס פותח סדנת אונס חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שימון אל תרגיז אותי…
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פסלו סל חוקי לקאליתס חח דופטי nba😀😀

מנחם לס
Admin
4 years ago

מצויין דור. תודה רבה

אשך טמיר המקורי

ב-nba יאניס היה מקבל עכשיו עבחרה לזכותו כשנכנס ואיבד

אשך טמיר המקורי

וגם סל המשכיות קודם שנפסל.
כל כך מרענן לראות שיפוט לפי חוקי הכדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האמריאים בדאבל טים ואיזורית על יאניס 😂😂 ועדיין פוסטר

אשך טמיר המקורי

בהטבעה היה מקבל סל ועבירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אף אחד ביוון לא פוגע בכלום הנגרים מפוחדים רק יאניס בא לעבוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

4 שחקנים על יאניס ראיתם את זה??

אשך טמיר המקורי

הטבעות האלה מה זה מפנקות

אשך טמיר המקורי

היוונים נגרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוטבי עצים וכורי פחם חוץ מיאניס רועדות להם הידיים 4 על יאניס והם לא מצליחים לעשות סל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בראון אתלט נפלא ושומר טוב וקולע לא רע בכלל עם ימים מצויינים לצד ימי בררה. לפעמים הוא עושה שטויות מעציבות במיוחד לאוהדי הסלטיקס. נראה שהאמריקאים יגיעו מהר לקו היום האם האחוזים שם יהיו טובים?

אשך טמיר המקורי

טעיתי בגדול בהערכות העבר שלי בדיוני פוטנציאל בראון או טייטום. בראון סולידי מאוד וטייטום נכנס חזיתית בקיר.
הבדלי יעילות עצומים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כן אבל מהקו הם ההיפך.
תן לי אחד במחיר של שנים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרק וויט נראה גי ליג מול היוונים חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שי
הסנטר היווני לא מזכיר קצת את מג'רי המצרי?

אשך טמיר המקורי

מג'ירי איראני לא?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בינינו, מה ההבדל?
🙂

אשך טמיר המקורי

המולוחיה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מה פלמלי עושה על המגרש חוץ מכלום ושום דבר?
לא היה עדיף להעיף אותו ולתת ביטחון לקוז? טפשי שהוא פרש ובמקומו יש כזה נגר…

אשך טמיר המקורי

קוז נפצע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חשבתי שהוא ציין שפורש בשביל להתכונן לעונה וזה תירוץ בעצם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט ומיצל נראים בול אותו דבר מרחוק חח רק לפי המספר אני מזהה מי זה מי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כן
זה ממש סטארט אף 🙂

אשך טמיר המקורי

מסתבר שאבא של הפריק גם בהרכב – פאפאיאניס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כולם פאפות מפאפוס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה בא פאפא ניקולאי

אשך טמיר המקורי

the mamas and the papas

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן גם אותי זה הצחיק חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי יאניס נגרי יוון נראים בלי אכילס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאפאפטרו היה בנבדל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

דיי כבר עם הפאפות

מנחם לס
Admin
4 years ago

השמירה האמריקאית הכי טובה עד עכשיו. השופטים תמיד נגד האמריקאים

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

האמריקאים פשוט שכחו את חוקי הכדורסל

NFS
NFS
4 years ago

היוונים צמודים אבל הסיכוי לניצחון נמוך מאוד.
איפה הימים של דיאמינטידיס, פאפאלוקאס, פוטסיס..

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

פאפאלוקאס היה גם נגר על

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אבל היה וואחד פאפא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

והנה בראון עם 50% מהקו בגלל ראייה לא טובה.
הוא על תקן ספק גארד ספק 3D.
איך אפשר לסמוך על קליעה כזו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סמארט עשה עכשיו 3 מ 3 מהקו. גם 2 מ 3 היה מתקבל בהבנה.
בראון קונסיסטנטית לא מסוגל לתת מספיק ימים טובים מהקו כמתבקש מגארד ואני לא מדבר על 90 או 80 אחוז…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט עושה הארדן חח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מנחם
כמה שאתה צודק לגבי השיפוט

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

אלה בלבן יכולים להיות אחלה קבוצת יורוליג, עם קצת חיזוקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סלוקאס משליך איירבולים בלי הכרה תכף יפגע במזכירות חושך מצרים

ג'ורג' עובדיה הסקרן

האמריקאים סופר מוגבלים. את הדראכמות שלי אני שם על יוון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הם מוגבלים אז מה יוון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂 ענק.

אני רואה עם הבן שלי בן 4 והוא אומר לי אבא הם כל הזמן מחטיאים 😂😂

אשך טמיר המקורי

היוונית של המאמן נשמעת כמו מאמן ישראלי שמדבר אנגלית במבטא עילג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוון עם 20 נק ברבע וחצי נגרות חרישה וכרייה בעמ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עם שני בולדוגים סמארט ווייט על המגרש אין ליוונים סיכוי. השניים האלה כמו קרציות הורגים את היוונים המוגבלים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מידלטון נראה כמו בפלייאוף האחרון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טים USA עם ההגנה הכי טובה בטורניר. אין ספק.
קבוצה אופיינית של פופ

NFS
NFS
4 years ago

"נגריית סלוקאס ובניו בע"מ"-
יצרני כורסאות, שולחנות וכיסאות מקרשים של סל שנכתשו עד דק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

פופ כמו אבא
אבל מה הוא בכלל מכניס את הווניל הזה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו קצת בשר עוף

Smiley
Editor
4 years ago

המהלך של המחצית היה המעבר של טרנר לשמור על יאניס. לא נותן לו ללכת לסלומשאיר אותו להשליך מבחוץ

Smiley
Editor
4 years ago

בינתיים הצרפתים כמו מכונה משומנת כותשים את הליטאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צכיה ניגבו גם את ברזיל

c webb
c webb
4 years ago

לא משנה כמה ארוך יאניס וכמה הוא מפלצת אתלטית. אינטליגנצית משחק זה משהו שאין לו וגם לא יהיה. רחוק שנות אור מהגדולים בליגה.
לברון, קובי ודומיהם היו מוציאים את הדרך לתרום בנקודות ולהכתיב את צורת המשחק של קבוצתם. יאניס לא קרוב אפילו.
אין ספק, שחקן מדהים, שסגנון המשחק בנ.ב.א מבליט את סל הכישורים שלו (בעיקר בעונה הסדירה), אבל אני לא חושב שהוא יחשב כאחד מגדולי המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  c webb

הוא נפלא גם היום פשוט מסביבו יש זבל שלא מסוגל לפגוע בקרש. מה אתה משווה אותו לקובי

Smiley
Editor
4 years ago

קאמבק ליטאי

Smiley
Editor
4 years ago

לא יודע מה יותר מגוחך בלתי ספורטיבית הזו ליאניס או שהשופטים בדקו איזה חמש דקות במוניטור

Smiley
Editor
4 years ago

מהפך ליטאי – לא יאמן!

אשך טמיר המקורי

זריקה שראסל היה מתגאה בה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאניס מפלצת אבל האחרים פשוט נגרי על לא מסוגלים לפגוע בקרש אפילו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

איזו נגרייה
הארדן היה עושה עד עכשיו 35 נקודות מכל ההזדמנויות שהיו….

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

דרק ווייט עם 7 מתוך ה-16 של ארה"ב ברבע.זה יפה לראות את הנעת הכדור של האמריקאים, אבל הם לא יכולים רק לחדור ולהוציא לשלשות. לא כל כך מבין את זה. לפופ יש בס"א חצי מהשחקנים שזורקים מחצי מרחק בנ.ב.א

Smiley
Editor
4 years ago

במשחקי שבת בקיבוץ מתקיפים טוב יותר מול האזורית מאשר האמריקאים

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  Smiley

למזלם עד כה הם משחקים הגנה טובה וגם שמולם יש את היוונים עוזר להם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago
Reply to  Smiley

שליטה מוחלטת בריבאונד, זה גם פלוס רציני

אשך טמיר המקורי

איזה מאני של דה קולו!

Dor
Dor
4 years ago

קמבה נהדר היום. הצרפתים בעטו את הליטאים הביתה. חבל

אשך טמיר המקורי

צרפת לקחו אחרי קמבק ברבע האחרון של ליטא

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

השחקן שהכי מפתיע אותי לרעה בנבחרת האמריקאית זה דונובן מיטצל, התקפית והגנתית.
ועכשיו גם הדנק המסטול והמפוספס של בראון. אולי החטאת הטורניר? איפה שאקטין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנתית? מיצל אוויר בהגנה מאז שהגיע לליגה

Smiley
Editor
4 years ago

הייתה שם אי שריקה מעוררת מחלוקת עם נגיעה של גובר בטבעת, מה שהיה נותן לליטאים 2 נקודות – השופטים ברחו מהר לחדר ההלבשה… חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב אני וגיא הימרנו על יוון בגמר. באותו רגע נגזר דינם זה כוח שמעטים יכולים לו 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו נחסו את הסרבים כי הם הכי חזקים בטורניר הזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא כבר עשה את זה הוא על הגל שלהם. אני לא לא ככ מול האמריקאים כמובן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אחדו כוחות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago

מרגיש לי כאילו האליפות הזו מוציאה הרבה אוויר מהפרוספקטים של בוסטון. מרגיש כמו עוד רול פליירס בליגה, כלום מעבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חוסר יציבות
כרגע לא עוברים חצי גמר אבל אולי יתחברו ויפתיעו עם החברמניות של קמבה והצעקות בטורקית של אנס.
שני הפרוספקטים רחוקים מלהרשים.

Smiley
Editor
4 years ago

בארנס כמעט סיים פה את הקריירה

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  Smiley

האח של אנטטקומפו זה כמו ההיפר אקטיביים האלה במשחקי בשכונה שרצים וקופצים לכל כיוון

אשך טמיר המקורי
Reply to  Smiley

בן זונה

stam
stam
4 years ago
Reply to  Smiley

הוא קורע…
יש אחים פחות מוצלחים לאחים כוכבים, זה סיפור עצוב ומוכר, היי סת'. אבל זה משהו אחר.
הוא בכלל הטמפרינג של הלייקרס ליאניס…

אשך טמיר המקורי

מפחיד לאללה
האח עשה עבירה מסוכנת ומכוונת עם הגוף

אשך טמיר המקורי

היווני מנוול
לא פוגעים ככה בשחקן באוויר. אלה הפציעות הקשות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בגלל זה כמעט היו מכות בין יאניס לבראון בסוף?

אשך טמיר המקורי

לא ראיתי

Smiley
Editor
4 years ago

תוצאת ליגה יוונית

stam
stam
4 years ago

53-69 זה 64-83 ב NBA… בדיחה. מילא יוון, אין שם כלום חוץ מאח של יאניס. אבל האמריקאים??
ברינג און דה ג'וקר!
.
ד"א שדדו את ליטא. למרות שננדו סופסוף הופיע… המשחק של הטורניר עד עכשיו.
מי זה מצ'וליס ולמה דווקא הוא זורק מהשלוש?

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

ומאמן ליטא רותח במסיבת העיתונאים.
FIBA is a fucking joke…
חסר תקדים. מעניין אם ישלם על זה ומה ייקבע בערעור.
הימור שלי: לא ישלם, ולא ייפסל הניצחון.
כי הם באמת פאקינג ג'וק!
.
https://twitter.com/BasketNews_lt/status/1170354912653381632?s=09

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  stam

וידאו חובת צפיה.
איזה ביזיון של שיפוט. לא ייאמן ממש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אכן חרפה מי קיבל מעטפה? 😂😂

stam
stam
4 years ago

וזה השוד של צרפת נגד ליטא.
מצב 75-76, רודי גובר מוציא כדור מהטבעת ופוגע בטבעת.
2 נקודות שבורחות לליטא. צרפת מנצחת…
טעות שיפוט וידאו שקשה להבין
.
https://twitter.com/TiempoMuerto4/status/1170342641600540672?s=19

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
4 years ago
Reply to  stam

למה 2 נקודות? זאת הייתה זריקת עונשין. אם הוא היה נוגע והכדור היה נכנס זה היה שווה 2 נקודות.

stam
stam
4 years ago

2 נקודות. סל לכל דבר.
כלל FIBA מספר 5-31.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

צריך את סטיב גבי שיסביר למה זה חוקי וגבולי 😂😂😂